סיקור משחקי חמישי נייט בסקטבול ב-NBA / גיא רוזן

אטלנטה הוקס (6 – 23) 106 – יוטה ג'אז (17 – 11) 111

רמה גדולה של כדורסל, לא ראינו הלילה באטלנטה. מה שכן ראינו זה אטלנטה נאיבית שלא מצליחה ללחוץ על הגז, ולהפוך יתרון של 11 נק' 3 דקות למחצית ליתרון משמעותי יותר שיוציא את יוטה מהמשחק, ואת יוטה מצליחים לגייס את כל הניסיון שיש להם בשביל להתנער ממשחק גרוע שלהם (25% מהשלוש במשחק, 18 איבודי כדור. וזה מול אחת ההגנות הגרועות בליגה) ולנצח עוד משחק. בסופו של יום, בסופה של עונה, אף אחד לא יזכור איך ומהיכן הגיע ה-W מס' 17 בעונה. המשחק היה צמוד במהלך הרבע הראשון, וברבע השני אטלנטה לקחו את היתרון, ובהדרגה העלו אותו עד ל-11 הפרש (היתרון הדו ספרתי היחיד במשחק ל-2 הקבוצות). כאמור, במקום להצליח להגדיל את היתרון, אלו היו הג'אז שהורידו את ההפרש ל-4 נק' בלבד, כאשר את המשחק שהמשיך להיות צמוד עד ל-4 הדקות האחרונות, הג'אז מנצחים בעיקר בגלל בפער בניסיון בין 2 הקבוצות – קצת פחות מ-3 דקות לסיום, התוצאה הראתה שוויון 99. דונובן מיצ'ל הצליח לקלוע את הסלים החשובים. אטלנטה הצליחו להגיע למצבים לא טובים/לאבד כדורים, ובסופו של יום אלו יוטה שרשמו W נוסף.

בשורות יוטה בלטו מיצ'ל (30 נק', 5 רב', 5 אס') וגובר (20 נק', 13 רב', 3 גגות, אבל גם 4 החטאות עונשין ב-10 השניות האחרונות למשחק).

את אטלנטה הובילו יאנג (30 נק' באחוזים רעים, 8 אסיסטים), וג'אברי פארקר (23 נק', 9 רב', 5 אס').

מילווקי באקס (25 – 4) 111 – לוס אנג'לס לייקרס (24 – 5) 104

זה מהפעמים בהן התוצאה קצת משקרת. כן, זה "רק" 7 הפרש. כן ההפרש היה כבר 5 בדקה האחרונה. ועדיין, המשחק התנהל בשליטה מוחלטת של הבאקס, כאשר מהדקה ה-4 עד לבאזר שסיים את המשחק, הם אלו שביתרון, כאשר במהלך מרבית הרבעים השני והשלישי ההפרש הוא דו ספרתי, עם יתרון שיא של 21 נק' הפרש במהלך הרבע השני. הלייקרס עשו קולות של קמבאק בסיומו של הרבע השלישי, כאשר הם הורידו ב-3 הדקות באחרונות של הרבע את ההפרש מפיגור של 19 נק' ל-8 נק' "בלבד", אבל הבאקס שוב השתלטו על המשחק כאשר הם מעלים את ההפרש ל-15, 6 דקות לסיום, ולמעשה הופכים את סיומו של המשחק לדיון אקדמי בלבד אודות "מה הסיכוי לנס?"

יאניס, כרגיל, היה המצטיין בשורות הבאקס, כאשר הוא מסיים משחק נהדר עם 34 נק', 11 מ-19 מהשדה, ו-5 מ-8 מרשימים מטווח השלוש, לצד 11 ריבאונדים ו-7 אסיסטים. השלשות של יאניס? כל אחת כמו חץ בלב של ניסיונות הקמבאק הכושלים של הלייקרס. לצדו בלט ג'ורג' היל המצוין (21 נק', 7 מ-12 מהשדה) שהוביל את חוליית הספסל של הבאקס (ששיחקו הלילה ללא בלדסאו) לנוקאאוט על ספסל הלייקרס (34 – 4 לספסל הבאקס על זה של הלייקרס).

בשורות הלייקרס בלטו דייויס (36 נק', 10 רב', 5 אס'), לברון (21 נק', 12 רב', 11 אס'), ודני גרין (21 נק', 7 מ-12 מטווח ה-3).

סן אנטוניו ספרס (11 – 16) 118 – ברוקלין נטס (15 – 13) 106

מזל טוב לספרס. אחרי שליש עונה, הם הגיעו לניצחון מס' 4 על קבוצה עם מאזן חיובי! זה עוד מקרה בו התוצאה לא מספרת את הסיפור המלא. הסיפור המלא מלמד שבמשך 3 הרבעים הראשונים זו הייתה הנטס ששלטה במשחק. למעשה, היתרון הראשון של הספרס במשחק הגיע רק ברבע הרביעי, כאשר במשך מרבית הרבעים השני והשלישי הנטס ביתרון דו ספרתי. דקות נהדרות של ספסל הספרס בהנהגתו של פטי מילס הפכו פיגור של 10 נק' קצת פחות מ-3 דקות לסיומו של הרבע השלישי לשווין בסיומו של הרבע, כאשר המשך של אותו מומנטום מעלה את הספרס ליתרון בן 9 נק', 3 דקות אחר כך. מאחורי משחק נהדר של דינווידי הנטס עוד חזרו והורידו את ההפרש ל-3 בלבד, 6 דקות לסיום, אבל זו הייתה שירת הברבור שלהם. ב-6 הדקות האחרונות היו רק ספרס על הפרקט, ואלו השיגו ניצחון שאולי מלמד על שינוי כיוון.

פאטי מילס (27 נק', 7 מ-10 מהשלוש) הוביל את חוליית הספסל של הספרס (ניצחו את ספסל הנטס החסר 66 – 17), כאשר לצדו בלטו הלילה אלדרידג' (20 נק', 10 רב', 4 גגות), מורי ודרק ווייט (13נק' כל אחד).

בשורות הנטס בלט דינווידי שסיים לילה אישי מצוין (שיא קריירה בנק') עם 41 נק' ו-5 אסיסטים. הפסד בצד, הבשורות הרעות באמת הלילה עבור כל אוהדי הנטס בפרט, ואוהדי הכדורסל בכלל, זו פציעתו מסיימת העונה של דיוויד נוואבה שקרע את גיד האכילס במהלך המשחק.

לוס אנג'לס קליפרס (21 – 9) – יוסטון רוקטס (19 – 9)

במילה אחת? דיכוטומיה. אחרי שהרבע הראשון עוד היה צמוד (נק' הפרש לקליפרס בסיומו), רבע שני של 41 – 27 לקליפרס מאחורי משחק נהדר של צמד הפורוורדים האדיר קאוויי את ג'ורג' (18 נק' עד המחצית לג'ורג', 17 לקאוויי), מול מחצית אנמית למלך הסלים הבלתי מעורער של הליגה (7 נק' להארדן במחצית) עשה את הרושם שהמשחק גמור. כבר כתבתי דיכוטומיה? ברבע השלישי אלו הרוקטס ששולטים במשחק, כאשר תוצאת הרבע מראה 36 לרוקטס, 18 בלבד לקליפרס, ויתרון בן 3 נק' לרוקטס. הרבע האחרון נפתח בסערה. סערת ווסטבורק. ב-2.5 הדקות הראשונות הוא עושה הכל – זורק, קולע, מחטיא, מוסר, מאבד, ופשוט טורף את הפרקט. הקליפרס לוקחים ספק זמן, ואחרי שאבק הסערה שקע, מגלים שהרוקטס פתחו את הרבע בריצת 11- 2, והתוצאה במשחק היא 101 – 89 לטובת הרוקטס, 9.5 דקות לסיום. כבר כתבתי דיכוטומיה? 2 דקות נוספות עוברות, והפעם סערת ווסטבורק מחטיאה, עושה עבירה על זריקה ל-3 של שמאט שמסתיימת במהלך של 4 נק', ומאבד כדור, והפרש 12 הנק' יורד ל-5 בלבד. ווסטברוק יורד לספסל, הארדן חוזר. הרבה זה לא עוזר לרוקטס, כאשר שלשות של בברלי וג'ורג' שוב הופכות את התוצאה – 6 דקות לסיום, והפעם אלו הקליפרס ששוב ביתרון בן נקודה. הארדן עוד מעלה מחדש את הרוקטס ליתרון, אבל המומנטום, הוא בידיים של הקליפרס. ג'ורג' וקאוויי ממשיכים את יכולתם מהמצית הראשונה, ו-5 דקות לסיום, ההפרש הוא כבר בן 6 נקודות לטובת הקליפרס. גמור? ממש לא. כבר כתבתי, דיכוטומיה. ריצה של 17 – 2 לרוקטס (11 מהן של הארדן) מעלה את הרוקטס ליתרון בן 9 נקודות, 2 דקות לסיום. מסתבר שגם לדיכוטומיה יש כוחות מוגבלים, ועד לבאזר כל שיכולים הקליפרס לעשות זה לצמצם. אחלה משחק לאחלה לילה של משחקים, וניצחון מרשים לקבוצה מיוסטון.

ווסטברוק הוביל את קלעי הרוקטס עם 40 נק' (13 מ-31 מהשדה), 10רב', ו-5 אס'. הארדן סיים עם "רק" 28 נק' לצד 10 אס'.

ג'ורג' (34 נק', 9 אס'), וקאוויי (25 נק', 9 רב'), לא הספיקו לקליפרס הלילה מול האנרגיות המטורפות של ווסטברוק.

Subscribe
Notify of
122 Comments
Oldest
Newest Most Voted
Inline Feedbacks
View all comments
עידן
עידן
20/12/2019 8:27:42

תודה גיא.

נתן גולד
נתן גולד
20/12/2019 8:36:59

הקליפרס צריכים אנרגיה. בברלי והראל הם השחקנים היחידים שמספקים להם את זה כרגע. כשקוואי, ג'ורג' ולו מאוד אפאתיים לפעמים. אולי זה העניין של הלואוד מנג'מנט שמפריע להם באמת להיכנס לקצב של העונה. הם קצת יהירים לדעתי לחשוב שבפלייאוף הם יוכלו להרים את המתג ולהעלות אנרגיה. הם צריכים ללמוד איך לשחק ביחד במשחקים אינטנסיביים בשביל הפלייאוף. תחושת החוסר אינטנסיביות שיש מהסגל המקצועי ומהשחקנים תספיק לעונה רגילה אבל העונה רגילה היא לא רק מאבקי מיקומים היא גם הכנה לפלייאוף ולפלייאוף הם יגיעו פחות מוכנים בגלל הגישה הזאת.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יום ד דרבי עוד משחק הצהרה

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

גיא אתה לא בלוד מנגמנט אה

היה אחלה ערב

יאניס עשה מטלית מהלייקרס וראס השתגע. ראס מאז שירדתי מעגלתו כל משחק 30 נק 😂😂 רק שימשיך ככה וחשוב לזכור ראס הוא נגר בן נגר.

הקליפרס הביאו חצי ראשון דאבל טים על הארדן וסיימו אותו ביתרון 17 והארדן עם 1 מ6 מהשדה ו7 נק מנוטרל לגמרי.
חצי שני משום מה שום דאבל טים אפילו לא אחד…ומה קרה? ניגוב. היה איזה קרוסאובר שהוא האכיל את גורג חבלז גרם לו לרקוד סטפס.

ומילים לדקסטר.. הארדן 3 משחקים מול הקליפרס 37 נק 47 נק 28 נק בלי שטויות ועונשין ורמיות כמעט.
נראה לך שיש קבוצת יורוליג שיכולה להגיע לרבע מההגנה של הקליפרס???
שים את יוסטון ביורוליג והארדן עושה שם 50 נק למשחק.
עזוב את כל הניקס ואלו זה נכון שיש קבוצות כמו ניקס הוקס בולס ווש שארלוט ממפיס גולדן נא יוסטון וכו שתפקידן לנפח סטט לכוכבי היריבות זה אני מסכים איתך.
מי שהיו נפגעים ביורוליג אלו שחקנים בלי קליעה כמו סימונס לונזו פולץ הממוצע שלהם היה שם 5 נק בשיאם ואם ממש ישמרו אותם גם פחות מזה, אולי גם ראס אבל ראס ככ מהיר שאני לא יודע אם מישהו ביורוליג היה עומד בקצב שלו אז זה גבולי. זה אני מסכים איתך אבל מי שיש לו קליעה ינגב ביורוליג לוקה יאנג קיירי הארדן ליליארד קרי אלו שחקנים של 50 נק ביורוליג

חגי "התותח" ניסני
Editor
20/12/2019 9:33:56

טוב לא נכנס איתך עוד הפעם לדיון על הדאבל טים כי זה לא יגמר במיוחד שזה עבד לך בתיכון. מה שכן באיזה תיכון למדת?

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

לוויין של אוניברסיטת לויולה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/12/2019 12:14:45

נגר אבל צריכ לזכור שכל כיסא יצירת אומנות.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

דקסטר שים לב גם מי הפסידו באליפויות העולם ארהב עם לברון הצעיר שהיה בלי קליעה ויאניס עכשיו שגם קלעי לא משהו וגם מאמן דפוק שהפך אותו לרול פלייר בנבחרת יוון שעושה עבודה שחורה עבור קאלתיס. וחוץ מזה אלו טורנירים נקודתיים לא עונה ארוכה.
שחקנים עם קליעה כמו דוראנט לקחו בלי להזיע טורנירים.
וזה כי ביורוליג המגרש קטן יותר והמגן יכול להישאר מתחת לסל אז לשחקנים בלי קליעה יש פחות מרווח.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 8:50:25

זה פשוט כי השחקנים ביורוליג פחות אתלטים ופחות טובים (בממוצע) . לא פחות קל להגיע לסל ביורוליג לכן שחקנים כמו סימונס למשל יסתדרו גם שם.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

אני אומר שהממוצע של סימונס בהכל למעט ריב נחתך בחצי.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 10:17:39

אז אתה אומר. דווקא הריבאונד יהיה הדבר הראשון שייחתך פשוט כי יש הרבה פחות כאלה.

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 10:17:28

ביורו ליג מותר לשמור ואף יותר מזה – חייבים לשמור כי הקהל לא לוקח שיט משחקנים שלא מחוייבים למועדון. יש עצים גבוהים וקשוחים שתקועים באמצע הרחבה כל המשחק. אם באנ בי איי היו שומרים ככה – לא היו סלים בצבע, רק קטיושות.
תשאל את לוקה איפה יותר קשה לשחק, באטלנטה או ניו-אורלינס, או באתונה.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 10:19:02
Reply to  דה שוט

אהה אהה אם ביורוליג מותר לשמור אז למה יותר קל לעשות שם נקודות? בטח כשמדובר בשחקנים שלפחות על הנייר פחות מוכשרים.

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 10:26:02

השומרים ברמה של המתקיפים. תן לאמביד, גובר, דייוויס ויאניס לעמוד כל הפוזסשן מתחת לסל ותראה מה יקרה. במקום זה הם רצים לרדוף אחרי הקלעים על הקשת ומשאירים את הצבע דליל ופרוץ.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 10:33:57
Reply to  דה שוט

אהה כי ביורוליג לא צריך לרדוף אחרי שחקנים על הקשת?

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 10:38:20
Reply to  דה שוט

יש שם דבר שנקרא "אזורית" ויש גם "קומביניישן דיפנס". נרס ניסה את זה נגד סטף (אחד-ארבע) ואמריקה כולה נותרה פעורת פה.
ירידה של 20% ברייטינג בזמן שבליגה יש כמות כישרון שאין לה אח ורע באף ספורט (תראה איזה בור יש מאחורי מסי-רונאלדו) זו התשובה לכל טיעוניך. הקהל לא מטומטם.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 10:44:39
Reply to  דה שוט

מה הקשר? כאילו שביורוליג משחקים כל כך הרבה אזורית. השמירה גם ככה בnba מזמן לא אישית.
אז בוא תסביר לי איך עם כמות הכישרון הזו כשאסור לשמור עדיין הרבה יותר קל לעשות נקודות ביורוליג?
הירידה ברייטינג ממש לא קשורה לזה.

מאנו דה מאן (לשעבר מיקי)
Admin

תודה רבה גיא, על הסיקור הזריז.
.
ראיתי רק את הסוף של הקליפרס, בכל זאת כמה נקודות:
.
קוואי וג'ורג' בצד אחד, הארדן וראסל בצד השני, ומבין הרביעיה המהוללת הזו השחקן מספר 1 על הפרקט הוא פי.ג'יי טאקר. אין, אין מילים – בן אדם שאף אחד לא ספר אותו בליגה, בן 34, והוא פשוט ענק – חכם, חזק, ועוצר את קוואי. כשאהיה גדול אני רוצה להיות טאקר.
.
קוואי הפוינט פורווארד – יכול להיות שהיה עייף, יכול להיות שזה טאקר, יכול להיות שזה סתם סטרץ' שלילי של כמה דקות, אבל ההתקפה של הקליפרס בסוף הייתה נטולת שיטה ונטולת שכל. זו נורה אדומה להמשך – צריך מוביל כדור אמיתי להתחיל את ההתקפה.
.
קצת קשה לרדת על שחקן שקלע הרגע 40 נקודות, אבל הארדן עשה זאת ואצטרף אליו – "מה זה היה 1" – נסיון הדאנק המגוחך הזה על הארל. "מה זה היה 2" – להתחיל להתווכח עם השופטים אחרי ההרחקה של בברלי. אפילו הארדן סימן עם הידיים – "אתה פסיכי?", צא מזה ראסל! די כבר!!! שחק כדורסל נורמלי.
.
ניצחנו! מרחק נצחון אחד מהפלייאוף. זה טוב? זה רע? לא יודע, אבל כבר 5 ימים ואין טרייד לרפואה…
.
יאניס תעשה לי ילד!!!

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 8:52:08

פספסת גם החטאת דאנק שלו לפני שהתחלת לראות…
קאווי בכללי בעונה לא טובה עד עכשיו.

נתן גולד
נתן גולד
20/12/2019 9:17:08

מסכים, טאקר היה מדהים. עוגן ההגנה של יוסטון. הגנה מדהימה על קוואי.

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 10:04:49

מה זה היה אחד – ראסל
מה זה היה שתיים – ווסטברוק
ילד אינפנטיל שמשחק כמו ב-ווניס ביץ', ועוד משלמים לו על זה…

צ'יקו
Admin
20/12/2019 11:01:13

מאנו אתה מודע לתהליך של עשיית ילד? ועוד עם יאניס?

אשך טמיר המקורי
20/12/2019 15:07:02
Reply to  צ'יקו

חחחח

Berch
20/12/2019 9:16:38

אנפאקינג בליבאבל
כתבתי פה שאני רוצה שהספרס ינצחו. קרה.
כתבתי באתר אחר שאני מחכה שווסטברוק יקח עליו משחק. קרה.
עכשי אני מנסה להיזכר אם ניחשתי איפשהו את המספרים של הלוטו….
תודה על הסיקור
🙂

חגי "התותח" ניסני
Editor
20/12/2019 9:21:46

תודה גיא.
.
ראס מזכיר מכונית על שלט שנדפק לה הג'וייסטיק, אז היא פשוט נוסעת ישר – נתקעת בקיר נהדפת אחורה ממשיכה ישר עד שמישהו פותח דלת או משהו ואז היא ממשיכה הלאה. לפעמים זה עובד כמו היום.. אני מת לראות אותם מול הלייקרס ולהבין האם דיוויס יכול להתעלל בהם או שהם יצליחו להאט אותו כי התקפית יש להם מאצ' אפ מעולה מול הלייקרס.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 10:20:20

גדול. תיאור מושלם. אני רק תוהה אם למישהו פעם היה את השלט התקין למכונית הזו.

חגי "התותח" ניסני
Editor
20/12/2019 10:44:50

אני מדמיין את הפגישה בין פרסטי למורי ביולי – כל אחד עם השלט שלו בפארק
– פרסטי: אתה שומע רק צריך להחליף פה איזה חלק קטן, ויש לך כאן מכונית מגניבה שטסה לך על הכביש ועושה לך שיגועים, שהקהל יעוף עליה.
– מורי: אתה שומע אצלי אפילו עוד יותר פשוט – רק צריך להחליף בטריות.
ביחד: רוצה להחליף?

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 10:52:45

כן אבל פרסטי קיבל מכונית עם פחות כוחות סוס אבל החלפת הבטריות עבדה.

דינגו
דינגו
20/12/2019 13:16:48

גאוני 😂😂

אשך טמיר המקורי
20/12/2019 15:07:20

דימוי מעולה

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/12/2019 9:46:46

לראות את מילווקי ולדפוק את הראש בקיר על ההחלטה שלהם בקייץ עם ברוגדון. רק לדמיין איך הם היו נראים עם ברוגדון בסגל (לדעתי בתור רכז פותח).

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

זה נגמר הם חייבים להביא את שרודר גורג היל ובלדסו בלחץ ואינטנסיביות פלייאוף זה לא שחקני אליפות. הם צריכים נוד מישהו שיכול לשים נק שהמשחק תקוע ושרודר בדיוק זה עם חוזה נוח

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 10:11:31

שרודר שם זה אכן החלק החסר לפאזל. לגמרי.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דה שוט

הייתי הולך על חבילה של גלינארי ושרודר יהפכו את הבאקס לחזקה מאד מאד. הםציוכלו להעמיד חמישיית מוות של שרודר מידלטון גלינארי יאניס לופז בקלאץ וחמישייה גבוהה או בלדסו מה שבא להם. הייתי נותן כמה בחירות דראפט שצריך שעון החול של יאניס אוזל…

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 10:28:23

גאלינרי זה כבר חזירות, יספיק שרודר, הוא בעונת קריירה. בלי קשר אוק' חמודים ויעשו פלייאוף, פול הביא לשם משהו שאבד להם ב-2016: הגנה.

סכין בגב האומה
סכין בגב האומה
20/12/2019 11:44:21

1. שרודר ובלדסו כמעט באותו שכר ובלדסו בחוזה יותר ארוך, אז למה שפרסטי יסכים כשיש לו את שג"א ופול?
2. שרודר לא עושה הגנה ולמילווקי יש כבר את יאניס ומידלטון, למה הם צריכים עוד סקורר? הוא לא קולע טוב לשלוש ולא ירווח להם את המגרש.
3. לגאלינרי יש שכר של 22.6, אין למילווקי איך לאזן את זה בלי לפרק חלקים חשובים מהקבוצה

Zvika Bar-Lev
Zvika Bar-Lev
20/12/2019 9:51:33

ראס אמנם רק 13 מ31 מהשדה, כולל מלא זריקות מטומטמות שאתה מת. מצד שני מסירות יפות, כניסות מלהיבות, חטיפות, וכזה מומנטום, שתכלס שינה את המשחק. היה תענוג לצפות במשחק הזה.

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 10:02:02

1. גיא: "סערת ווסטברוק", גדול! החלקת אחד לפנתיאון.
2. שמעון – מילים למחשבותי. דאבל טים זה הדבר לעשות עם כל הכוכבים. שאחרים ינצחו.
3. מאז מייקל ולברון הצעיר לא היה שחקן שיכול להטיל את מלוא כובד משקלו על המשחק ולגמור אותו. הארדן רמה מעל הליגה.
4. ראס קפץ על הארל בכוונה – גם לא התווכח. העדיף את האופנס-פאול על סל. בגלל זה אנחנו מתים עליו. הרומנטיקן האחרון.
5. הלחץ של טאקר חיסל את קאוואי "הרכז" בסוף. אם רק 27 מאמנים מטומטמים בליגה היו עושים את זה ללברון האודיסאה שלו הייתה נראית אחרת.
6. מנחם ניצח את המשחק הערב, המחוייבות שלו לווסטברוק זה אולד-סקול לתפארת.
7. יוסטון היא האופוזיציה.

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/12/2019 12:23:16
Reply to  דה שוט

4. בדיוק!
גם המריבה עם השופט מובנת מאד במיוחד כשמדובר בנבל הזה בברלי.
מאחל לו שיעבור את כל הנזק שגרם בזדון לאחרים ובעיקר לראס שבעת מונים!

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 12:42:49

בברלי גדע באיבה את השושלת שלא הייתה…

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/12/2019 13:20:10
Reply to  דה שוט

+++

דקסטר
דקסטר
20/12/2019 10:37:49

לשמעון,
– ביורוליג לאף שחקן אין אור ירוק לקחת 15 שלשות למשחק כל ערב ובטח להחטיא את רובן
ואם קורה כזה דבר השחקנים לא ישמרו את הדברים בבטן אלא ישפכו עליו ואחותו את כל הרפש.
האמריקאים פחדנים.
– שמעת פעם על אזורית וחילופים אוטומטיים?
-המאמנים האירופאיים לא נאמנים לאיזה "קודים" אמריקאיים מטופשים. הם יעשו מה שצריך כדי לעצור שחקן חם
-השיפוט ביורוליג הרבה יותר קשוח ואף אחד לא מקבל עונשין לטובתו כאשר הוא עושה עושה פאול תוקף למעשה
-הפסדים ביורוליג יותר משמעותיים לכן שחקן לא משחק בתור ריק כמו ב NBA שאי לזה שום משמעות והוא יכול לזרוק כל הזמן מבלי שתהיינה השלכות. רצף הפסדים יכול לגרור לחץ כבד מצד השחקנים האוהדים והבעלים.
-שיגעת את האתר עם הדוגמה של לארקין וווילביקין, אם וילביקין היה כזה טוב כמו שאתה מציין מכבי אמורה לשייט לתואר, אבל היא לא. יש 4-5 קבוצות לפחות חזקות כמוה. ותמיד יש דוגמאות הפוכות, אחת מהן היא ג'ו אינגלס יקיר האתר שביורוליג בקושי שווה מאה אלף דולר וכמה חתם ב NBA?
12 מיליון דולר או משהו לעונה לא??
-בשורה התחתונה עצם הדיון הוא עדות להדרדרות של ה NBA וכל השחקנים האלה מהעבר שלא ראית היו ממטירים 40 נק' קבוע בליגה של היום. זאת ליגה שכל טריי יאנג, אינגראם, דבונטה גרהאם, זאק לווינים למיניהם יכולים לתת 30 נק' כמעט קבוע מבלי שזה יוביל לכלום. אלה שחקנים שבקושי היו רואים אור בכדורסל של למעלה מעשור. טריי יאנג היה במקסימום סטייל סת קארי בדאלאס. מעין שוטר בלי יותר מדי אחריות על הגב.

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 10:41:16
Reply to  דקסטר

כל מילה (כמעט, יאנג חריג באיכותו). אותך לגילרי

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 10:46:30
Reply to  דקסטר

מצחיק. מה בדיוק סקוטי ווילבקין עשה אתמול (או כל העונה).

דקסטר
דקסטר
20/12/2019 10:51:12

אתה מוזמן לבדוק ממוצע של 7 שלשות למשחק
אחוזים אתה גם רוצה לדעת? 45.7 ..
לא רע אה?

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 11:03:32
Reply to  דקסטר

תנסה יותר כמו 8 למשחק. ומה היה אתמול? הוא לא קיבל אור ירוק למרות שלא פגע? בסופו של דבר השלשות שכן נכנסו היו קריטיות.

דקסטר
דקסטר
20/12/2019 11:10:42

אתמול פנא הציגה הגנה ממש חזקה ומכבי היו חסרים 4 שחקנים כפי שאתה מבין.
אם הוא לא היה לוקח את הזריקות אף אחד לא היה לוקח. לפעמים יש ימים כאלה.
במקרה ראיתי את כל המשחק

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 11:15:39
Reply to  דקסטר

ווילבקין לוקח את הזריקות האלה מתי שבא לו. בלי קשר לפאנא.

צ'יקו
Admin
20/12/2019 11:34:50
Reply to  דקסטר

דקסטר, אם זה היה אירוע חד פעמי שהוא מיידה ככה אבנים מהשלוש ניחא, אבל כל משחק?? היה לו שלב של 2-10 לשלוש. זה נורא.
אשכרה יאניס היה צריך להוציא אותו כדי להירגע. זה לא תקין.

צ'יקו
Admin
20/12/2019 11:07:56
Reply to  דקסטר

אמש וולביקין לקח 13 זריקות לשלוש חלקם הגדול זריקות קשות ורעות והוא קלע 4 מתוכן. כל העונה האחרונה הוא זורק לבנים משוגעים וזה שהוא קולע לא משנה את העובדה שהוא זורק קשה ורע.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 11:11:56
Reply to  צ'יקו

15 אבל מי סופר…

Dor
Dor
20/12/2019 22:10:22

הוצאת לי את המילים מהפה. ראיתי בלייב אתמול את ווילבקין מעיף שלשות כמו ווסטברוק בימיו הטובים כולל איירבול מביך (או שבעצם זה היה דורסי..?)

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 10:50:33
Reply to  דקסטר

איזה קטע גם בnba יש חילופים אוטומטים ואפילו מאמנים שמשתמשים קבוע באיזורית. וביורוליג הולכים באופן יחסי יותר לקו. אבל תמשיך לספר לעצמך סיפורים

דקסטר
דקסטר
20/12/2019 10:52:17

אז מה אם הולכים יותר השאלה אם מרביצים יותר..
אתה ממש עצלן אתה יודע? ככה אתה בודק נתונים?

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 10:55:12
Reply to  דקסטר

אז הגנה זה להרביץ?
ואני עצלן…

דקסטר
דקסטר
20/12/2019 10:57:26

כרגע הוכחת שכן
אתה חופשי שם מילים בפה של אחרים אה
אגב זה סימן מס 2 לקייס חלש
אולי על אחרים הטריקים האלה עובדים לא עלי
תצטרך להטריל בצורה יותר מתוחכמת

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 11:05:55
Reply to  דקסטר

אני מטריל? ההגנות ביורוליג הרבה יותר חלשות. אתה מגיע עם מנטרה מהבית.
בוא תדבר תכלס ותגיד לי במה ההגנות היותר טובות באות לידי ביטוי. וכדי שזה לא יהיה באוויר תתיחס למשהו מדיד.

דקסטר
דקסטר
20/12/2019 11:08:56

ברור שההגנות ביורוליג יותר חלשות אבל אף אחד לא יתן לאף שחקן להשפיל אותם עם 40 נק' בממוצע
ואף מאמן לא יאשר כזה קרקס אצלו בקבוצה ואף שופט לא יתבלבל בין עבירת תוקף לבין עבירת מגן בכזו תדירות.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 11:13:54
Reply to  דקסטר

מה זה יאשר? אם יהיה שחקן אם יכולת כזו הוא יעשה את זה בלי שמישהו יוכל לעצור.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 10:56:12
Reply to  דקסטר

ואיך אתה בדיוק בודק? אתה יורה אמירות לאויר וזהו.

דקסטר
דקסטר
20/12/2019 11:07:27

בוא אספר לך מה זה "נתונים"
נניח שיש בעיר א' 100 תושבים
אחד מהם מרוויח מיליון דולר לשנה
99 מהם מובטלים
ממוצע הכנסה שנתי- 10,000 דולר
.
בעיר ב' גם ישנם 100 תושבים
כולם מרוויחים 9500 דולר
ממוצע הכנסה שנתי- 9500 דולר
.
האם איכות החיים של האנשים בעיר א' יותר גבוהה?
האם לאנשים שם יש סיכוי רב יותר להרוויח יותר מעיר ב'?
.
מה למדנו? שמאחורי כל נתון מסתתר סיפור. אתה תספר אותו כמו שאתה רואה אותו ואני אספר אותו כמו שאני רואה אותו

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 11:11:01
Reply to  דקסטר

בקיצור אתה בורח.

דקסטר
דקסטר
20/12/2019 11:18:58

אני לא בורח לשום מקום אני פה.
למה אני מקבל כסף על איסוף סקאוטינג. יש לי חיים אתה יודע?
כ"כ בוער לך תבדוק את זה בעצמך ותחזור אלי עם תשובות

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 11:20:54
Reply to  דקסטר

ברור לך שבדקתי

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 11:24:45
Reply to  דקסטר

גילרי – בדקתי גם – אולי אני לא בודק טוב.
הכי הרבה נקודות ביורוליג: פנא עם 87.87 שזה 105.44 לפי 48 דקות
הכי הרבה באנ בי איי: מילווקי עם 120.7
במקום ה-24 באנ בי איי מבחינת נקודות: שיקאגו עם 105.6, זה יותר מפנא.
מה זה אומר?

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 11:25:44
Reply to  דקסטר

שבnba משחקים בקצב הרבה יותר גבוה.

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 11:27:01
Reply to  דקסטר

שזה במילים יפות מה שדקסטר אמר (שבאנ בי איי משחקים כמו בספורטק ביום שישי)

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 11:29:57
Reply to  דקסטר

אתה יכול לקרוא לזה ככה. זה בעיקר אומר שלא מכדררים את כל ההתקפה למוות.

חגי "התותח" ניסני
Editor
20/12/2019 14:23:52
Reply to  דקסטר

דקסטר עבור מי אתה עושה סקאוטינג?

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי
Reply to  דקסטר

ביורוליג אין אור ירוק? חחח קודם אין כאלו שחקנים מוכשרים לכן זורקים פחות אבל ללארקין ווילבקין ודה קולו למשל היה אור ירוק למה שבא להם. כן בטח טריי יאנג זה סת קרי. טריי יאנג ביורוליג היה מנגב ברמות שלעולם לא ניגבו שם, היה מתעלל בשחקנים ומשפיל אותם. אה בעצם הוא משפיל שחקנים גם בליגה מעביר להם כדורים בין הרגליים ומרקיד אותם. ביורוליג מתלהבים מפאקן מייק ג'יימס חחחח כל שחקן עם קצת דריבל כוכב על שם.
ביורוליג לא שורקים סתם עונשין? חחח מתי בפעם האחרונה ראית משחק? גם שם יש ים שריקות אוויר והתחזויות לתוקף, לא כמו בNBA אבל יש.
אינגלס דוגמא למה בדיוק? בNBA יש שחקנים שהם משלימים עליהם אין שמירה אף פעם כמעט כמו אינגלס סימונס לונזו אז אינגלס קולע כמה שלשות לבד וואו גם כספי קלע אותם והוא משחק עם שחקנים לידו הרבה יותר טובים ממכבי אז מה אתה בא לומר? שים את תמיר בלאט עם אנתוני דיוויס וקאווי וגם הוא יראה מעולה ויתן 10 אס למשחק ויהיה פנוי לשלשות.
ביורוליג רוב מוחלט של השחקנים זה פסחים, איטיים כמו צבים, וויל ביינום היה שובר להם קרסוליים יודע מה יעשו להם הארדן או יאנג? שלא נדבר על הטווח, מתלהבים פה משלשות של ווילבקין הארדן ויאנג מורידים עליהם שלשות מהלוגו הם בחיים לא התמודדו מול דברים כאלו, מי ישמור אותם סוזמן? סלוקאס?
פטי מילס יהיה ביורוליג מייקל גורדן שחקן של 30 נק בהליכה

אגב לגבי שחקנים יתמרמרו? מבטיח לך שאם הארדן בא לברצלונה ומבקש להעיף את כולם ולהביא מי שבא לו זה מה שיעשו והמאמן יתן לו גם לזרוק 100 זריקות. או שאתה חושב שלא?

הציפור הנדירה
הציפור הנדירה
20/12/2019 10:50:15

בכותרת של רוקטס-קליפרס חסרה התוצאה (117-122)!

אהרון שדה
Editor
20/12/2019 11:16:08

ולאחר השבוע הזה ….אנו בשוויון מוחלט במאזן מזרח /מערב .

צ'יקו
Admin
20/12/2019 11:36:42

כמה כמה?

NFS
NFS
20/12/2019 11:37:05

יוסטון- קליפרס זו היריבות מספר 1 בליגה. אין מצב שלא יפגשו בפלייאוף לסדרה.
קוואי ברבע הרביעי היה פשוט זוועה. ניסה לבד וקשה. הארדן היה מעולה ו-ווסטברוק היה באיזה עולם משל עצמו. ווסטברוק הוא לא נורמלי, אבל אמר כבר מאיר אריאל- הוא לא נורמלי להיות נורמלי.
השיפוט היה ממש גרוע. שריקות איפה שלא צריך, לחיצה מהירה על ההדק היכם שצריך שיקול דעת, הרחקות מיותרות. די עם זה.

Ljos: The Gospel According to Biff, Christ's Childhood Pal
Editor

מצאו את ההבדלים:
בריאיון אחרי משחק – יאניס: "לא הייתי הבחירה הראשונה. AD היה. לברון היה. לא הייתי אמור להיות פה. אני רק שמח להיות פה ואני רק רוצה לנסות להמשיך להשתפר".
בזמן המשחק – יאניס: "I wear this shit now" – https://streamable.com/xt0fn

חגי "התותח" ניסני
Editor
20/12/2019 13:54:45

מעולה. יאניס זה חווית צפיה מייסרת ולא נעימה לעין, אבל הוא כזה חמוד וזה נראה שהוא באמת מתייחס לאנשים יפה – במיוחד לילדים, שאני מת שהוא יצליח.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 12:08:13

דה שוט וכל מהללי הגנות היורוליג האימתניות ומקללי קרקס השלשות באן בי איי, Take this for data:
אחוזי קליעה ל-2 נקודות: יורוליג 52.4%, אן בי איי 51.5%
אחוזי קליעה ל-3 נקודות: יורוליג 37.0%, אן בי איי, 35.5% (הקשת בירוליג קרובה יותר)
אחוז הזריקות שמגיעות מעבר לקשת מסך הכללי: יורוליג 39.2%, אן בי איי 37.9%.
זריקות עונשין לזריקות מהשדה: יורוליג 0.291, אן בי איי 0.260
אחוז קליעה אפקטיבי: יורוליג 53.6%, אן בי איי 52.3%
טרו שוטינג : יורוליג 58.9%, אן בי איי 55.9%.

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 12:48:23

1. (אחוזים מהשדה) ביורוליג לכל זריקה יש משמעות, אז יש דבר כזה שנקרא "בחירת זריקות". לא מרימים זיקוקים וקרנות מתי שבא, ללא מצפון וללא הבחנה.
2. (שלשות) כי ביורוליג יש עצים גבוהים תקועים ברחבה והשופטים מרשים להם לשמור.
3. (עונשין) כי ביורוליג עושים פאול לשחקן שחודר לסל ושולחים אותו לקו, ולא עומדים בצד ומצלמים.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 12:53:27
Reply to  דה שוט

אין ביורוליג עצים גבוהים שתקועים ברחבה אחרת לא היית רואה אחוזים כאלה גבוהים ל-2. לעשות פאול כדי לעצור חדירה – זן לא הגנה טובה אם אתה שולח אותו לקו. אתה גם לא יכול להחזיק במקל משני קצותיו. אם אין בחירת זריקות באן בי איי אז למה יש פחות "זיקוקים" שעפים? בקיצור – התירוצים שלך מצ'וקמקים.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 13:07:09

אתה לא מבין גיא – זה בגלל שההגנות יותר חזקות הן מאלצות את השחקנים ממול לקלוע יותר טוב. ב-NBA אין הגנה אז השחקנים יכולים להרשות לעצמם לקלוע פחות טוב כי יוכלו לעשות נקודות מתי שבא להם.

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 13:09:35

גיא אתה אשכרה משווה את ההצלחה של מירוטיץ' ביורוליג לעומת ההצלחה שלו באנ בי איי? או שלא הבנתי טוב

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 13:46:47

אוקיי, אין לי סיכוי נגדך במספרים.
הראית מכל כיוון אפשרי שביורוליג קל יותר לקלוע.
אני הראיתי למעלה שהקבוצה שקולעת הכי הרבה ביורוליג בממוצע למשחק, הייתה ממוקמת באנ בי איי במקום ה-25 (לפי 48 דקות).
יש לך הסבר לזה?
התשובה של עידו הייתה – "קצב המשחק".

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 14:35:05

למקרה שלא ברור מה הכוונה בקצב המשחק – ההתקפות יותר קצרות או שבדקת משחק יש יותר התקפות.

Sharpe Shooter
Sharpe Shooter
20/12/2019 17:50:17

אני אענה לדה שוט- לא סתם כספי ביורוליג נראה כמו איזה שחקן על ובליגה הוא מקסימום שחקן חמישיה משלים חמישי בפריים שלו.
מתי ראית את כספי דופק מובים בפוסט בנבא? עושה סבסובים? זורק שחקנים? אני לא ראיתי בנבא.
ביורוליג הוא עשה כבר כמה וכמה פעמים. תראה את לארקין- משחקן קצה ספסל- לשחקן של 20 נק ביורוליג(במשחק יותר קצר)
כנל מירוטיץ.
יש דוגמאות הפוכות כמובן.
בכל מקרה- היורוליג זה משחק יותר איטי- פחות נקודות.
וההגנות ביורוליג ממש לא יותר טובות- שים את מכבי מול יוסטון בחוקי יורוליג או מול קליפרס בחוקי יורוליג- בזמן יורוליג- והיא חוטפת 130 נק

asaf
20/12/2019 12:15:42

תודה עידו, לא בטוח שנתונים שמאמתים את המציאות יעזרו מול תפיסות סובייקטיביות אבל תמיד טוב לנסות .
תודה על הסיקור גיא. איזו תצוגת שלשות של הפריק הלילה,
נכון שעדיין לא מדובר בסטף קארי אבל 1.5 שלשות ב-33% לערב בסך עונתי (הכי טוב בקריירה) הם בהחלט מידת שיפור נאה ביחס לעצמו וחדשות מדאיגות לשאר הקבוצות שצריכות להתמודד עם התפלצת הזו.

Yinon Yavor
Editor
20/12/2019 12:17:03

חלק מנושא קליעות העונשין שמוטה "לטובת" היורוליג זה בגלל שאחרי 5 עבירות ברבע הולכים לזרוק את הבונוס, בדיוק כמו ב NBA, אבל ברבע שהוא קצר יותר.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 12:20:43
Reply to  Yinon Yavor

ועדיין יש יחסית הרבה יותר זריקות עונשין ביורוליג.

Yinon Yavor
Editor
20/12/2019 12:23:01
Reply to  Yinon Yavor

בעצם זה להיפך. אם בממוצע לוקח 5 דקות בכל רבע כדי להגיע לבונוס (קצב של עבירה לדקה), אז ביורוליג ב-20 דקות מתוך 40 אתה במצב של 2 זריקות על כל עבירה. באמריקה זה יוצא 28 דקות מתוך 48 (7 מתוך 12), ולכן הייתי מצפה ליותר זריקות. עונשין ב NBA, באופן יחסי.
מישהו יודע מה המספרים (מנורמלים ל 48 דקות)?

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 12:24:15
Reply to  Yinon Yavor

איזה מספר בדיוק?

Yinon Yavor
Editor
20/12/2019 12:25:23
Reply to  Yinon Yavor

תודה עידו. מעניין אותי היחס פר 48 דקות, לא פר זריקה מהשדה (למרות שגם זה מעניין אותי)

Yinon Yavor
Editor
20/12/2019 12:26:35
Reply to  Yinon Yavor

מספר זריקות עונשין פר 48 דקות, בשתי הליגות (ברור לי שזה תלוי קצב. זה חלק ממה שמעניין אותי)

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 12:26:58
Reply to  Yinon Yavor

21.4 ביורוליג, 22.9 באן בי איי

דקסטר
דקסטר
20/12/2019 14:47:30

העניין הוא לא מספר הזריקות אלא מה ההקשר שלהן.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 14:49:35
Reply to  דקסטר

מה ההקשר?

Yinon Yavor
Editor
20/12/2019 18:22:30

אז המספר הזה הגיוני לי, כי בממוצע יותר זמן משחק ב NBA משוחק כאשר הקבוצות כבר בבונוס

דקסטר
דקסטר
20/12/2019 12:43:31

אתם לא ממש מבינים את הסיפור האמיתי כאן.
ברור שהליגה ב NBA עולה על היורוליג בכל פרמטר.
השאלה היא למה הגענו לדיון זה.
וזאת החולשה האמיתית של הליגה לעומת שנים קודמות.
.
בסופו של דבר אנשים בוחרים לפי העיניים ותחושות ולא הבוקס סקור.
אך אחד לא משווה את הצ'מפיונס ליג של עכשיו לעומת לפני עזור כי אף אחד לא מרגיש "מרומה" או שמקבלים מוצר נחות יותר בהשוואה ל NBA.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 12:58:26
Reply to  דקסטר

שנים התלוננו שהליגה סגורה בגלל הווריורס. אז עכשיו הווריורס התפרקו ושוב מתלוננים? כנראה שיש אנשים שאף פעם לא מרוצים…

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 13:10:52

יש 20% כאלה

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 13:12:36
Reply to  דה שוט

למה פה זה מרגיש כמו 80%?

דה שוט
דה שוט
20/12/2019 13:16:21

עכשיו גם אתה נהיית ממורמר? תשאיר את זה לנו
🙂
אבל אתה צודק שזה זורע דה מורליזציה. התנצלתי על כך למפרע בתחילת העונה, מסכים איתך שזה לא כיף ככה, אבל אל תקח ממני (לפחות) את שירי ההלל לראס והארדן, אוק' סיטי ופול.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 13:22:47
Reply to  דה שוט

לקחתי

דוקטור רזי הופמן
דוקטור רזי הופמן
20/12/2019 13:23:49
Reply to  דה שוט

עידו ממורמר מהממורמרים
לא מאמין שיצא לי גלגול כזה.

דקסטר
דקסטר
20/12/2019 14:45:49

בוא תמצא מתי התלוננתי על הווריוס.
אפילו הגנתי עליהם וכתבתי שאין מה לדאוג הם לא ייקחו יותר משתי אליפויות.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 14:49:15
Reply to  דקסטר

אני די זוכר שבאמת זה מה שאמרת. אז מה חלש יותר בליגה לעומת שנים קודמות?

דקסטר
דקסטר
20/12/2019 18:27:26

מה שחלש הוא שהמשחקים גם בעיני השחקנים הופכים לפחות ופחות חשובים. המון דק של חוסר מאמץ הגנתי ושופטים שפשוט לא יכולים להעביר משחק בלי כמה שריקות שערורייתיות.
וגם הבדיקות במוניטור הופכות ליותר ויותר טרחניות.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 18:53:55
Reply to  דקסטר

זו לגבי פרשנות שלך.

עידו גילרי
Admin
20/12/2019 14:35:32
Reply to  NFS

חסר אחד

NFS
NFS
20/12/2019 14:10:42

אהה.. מילווקי עוקצים את הלייקרס
https://mobile.twitter.com/Bucks/status/1207868665355546625

אשך טמיר המקורי
20/12/2019 15:05:52

תודה גיא.
התעלמת באלגנטיות מכמה שריקות אוויר שקיבל ווסטברוק בסוף, שאחת מהן גרמה אפילו ללו וויליאמס להתעצבן ולהיזרק מהמגרש.
השופטים במשחק הזה היו rock bottom, שרקו הפוך בערך כל שריקה. לשני הצדדים.
.
קואץ' ניק בסרטון עצוב על הספרס:
https://www.youtube.com/watch?v=R98AD_wrLH8

חגי "התותח" ניסני
Editor
20/12/2019 15:30:42

לו וויל הוא האחרון שיכול להתלונן על שריקות אוויר

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ חחח הוא עושה הארדן במיומנות על ים קבוצות

שגיא נאור
Editor
20/12/2019 16:21:23

תודה רבה גיא, על פריוויו וסיקור נהדרים כמיטב המסורת.
השלמתי את באקס – לייקרס והיטבת לתאר, מילווקי כמעט כל המשחק הוביל ו בדו ספרתי ולא נלחצו כשהלייקרס עשו ריצות מדי פעם. יאניס לא יקלע 5 שלשות למשחק, בטח לא באחוזים כאלה אבל גם מידלטון יכול להיות יותר דומיננטי. התלהבתי במיוחד מווס מתיוז שנותן להם המון קשיחות, הגנה נהדרת על לברון ושחקן שאפשר לסמוך שיקלע את השלשות החופשיות. לגבי יאניס – הלייקרס שמרו אותו טוב ולא יתנגדו לראות אותו לוקח 8 שלשות במשחק, במקום לדפוק דאנקים על ימין ועל שמאל. משהו שקשה לא לשים אליו לב וגם רג'י דיבר עליו בשידור – כמעט כל החדירות של הגריק נראות אותו דבר, הולך שמאלה ואז עושה סיבוב לימין, קבוצות חכמות ובמיוחד בפלייאוף שמנתחים ברמות רזולוציה גבוהה הרבה יותר מאשר העונה הסדירה, יכולות להתמודד טוב יותר ולהקשות על הגריק להגיע למספרים האלה. זו גם הסיבה המרכזית שהוא מוביל את הליגה בעבירות תוקף.

קליפרס – יוסטון – ראיתי רק את הדקות האחרונות ובהן השחקן המרכזי ביי פאר היה פי ג'יי טאקר. איזו הגנה נפלאה על קאווי, תמיד במקום הנכון לריב' התקפה חשוב. פשוט רול פלייר מושלם, מזכיר מאוד את הבחור בגראבטר שלי. ואם הרוקטס המשוקצים איכשהו יקחו מתישהו אליפות אני כל כך אשמח בשבילו. לו וויל היה חסר לקליפרס בקלאץ' כשהכל היה תקוע והרוקטס רצו 15-0 ב-4 וחצי הדקות האחרונות.
לגבי הארדן – לא נתפש ששלושה שומרי עילית כמו קאווי, ג'ורג' ובברלי (שלושתם טופ 10 בכנפיים) צריכים דאבל טים כדי לשמור אותו. וזה הופך את ווסטברוק כקלעי ומקבל החלטות למפתח הכי גדול בקבוצה.
אני לא רואה את הארדן כצ'וקר בפלייאוף ולדעתי גם במשחקים כאלה בעונה הסדירה הלחץ לא נמוך יותר מאשר בפלייאוף והוא כן ווינר מוכח. לא קל לי להגיד את זה כי הוא באמת קשה לצפייה אבל הוא מדהים.

יו"ר איגוד רפי ההבנה העולמי

יפ הארדן חולני הוא קולע על כולן כולל על ההכי חזקות כולל ממוצע מעל 30 נק בפלייאוף ב3 השנים האחרונות.
רק הייטרים יגידו שהוא סתם צוקר או יקלע 10 נק פחות ביורוליג באותו כמות דק
הוא שחקן ההתקפה מס 1 בליגה והשחקן השני שאני לוקח אחרי הסייבורג

אשך טמיר המקורי
20/12/2019 18:33:37

הוא צ'וקר מוכח

מנחם לס
Admin
20/12/2019 19:10:08

המאתה צודק שבסטוף ההגנה של טאקר עשתה זאת

מנחם לס
Admin
20/12/2019 19:08:07

המשחק בין הקליפרס והרוקטס היה המשחק המעניין, התוסס, והמלהיב ביותר עד עתה מכל משחקי העונה! לא שהיה בו כדורסל מעולה. היו בו מספיק שטויות למלא את 'אינציקלופדיית השטויות של ה-NBA' – אבל מבחינת הנאה, לא היה משחק שעלה עליו עד כה העונה. משחק בו הובלה של 10 נימחקת תוך פחות מדקה. לשתי הקבוצות.
תודה גיא